24 april, 2015

Bananshake

Min andra frukost på balkongen är mycket solig och varm, T-skirt väder helt klart, bikiniväder där det är lä. Jag gjorde en bananshake till frukost och laddar upp med solsken och b vitamin. Jag promenerar till jobbet idag och hoppas på att gå igång kroppen och huvudet så jag slipper vara så seg och trött som igår. Det tar en massa extra energi att hålla sig fokuserad och effektiv om man är jättetrött...  När jag slutat ska jag förhoppningsvis åka och införskaffa krukor, plantjord och diverse balkonggrejer, för nu är det snart dags att skola om mina plantbebisar, och eftersom jag gillar att sitta ute med morgonsolen vill jag dessutom att min balkong ska vara så mysig som möjligt!

1 banan
1 dl vaniljyoghurt
lite mer än 1/2 dl mjölk
Mixa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar